Aftellen!

4 februari 2019 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Je knippert twee keer met je ogen en poef de vertrekdatum is al over 4 weken! Time flies when your busy.
Op Valentijnsdag zwaaien we af op werk en dan hebben we nog even de tijd om het huis leeg te krijgen voor de sleuteloverdracht op 28 februari. Veel spullen zijn al verkocht of weg gegeven dus het huis word langzaamaan steeds een beetje leger. Het is wel een beetje gek maar het zijn maar spullen. De echte waardevolle spullen bewaren we natuurlijk. Fijn ook dat we bij verschillende vrienden en familie een doosje kwijt kunnen.
Behalve dat er spullen verkocht/weggeven/uitgeleend zijn, hebben we ook een hoop nieuwe spullen gekocht. Gelukkig past tot nu toe alles wat we willen mee nemen nog in de backpacks. De shoppinglist wordt dus ook steeds kleiner.
Door taal apps is onze Spaans woordenschat flink gegroeid maar het echte oefenen begint in Zuid-Amerika. "Yo no hablo Espanol, habla Ingles?" zal in het begin wel het meest gebruikte zinnetje worden haha.
Verder gaan we door met de afscheidstournee. Er gaan flink wat (extra) borrels, taartjes, uitgebreide lunches en dinertjes doorheen, lekker!!

De vertrekdatum komt steeds dichterbij, spannend!

1. Martine:
    11 februari 2019
    Ik ga jullie volgen!!! Reizen is het mooiste wat er is. Daar ben ik zeker van en kan niet wachten op de verhalen. ENjoy en blijf schrijven, vloggen en ons meenemen, maar niet te veel... anders mis je de mooie dingen voor je neus!
  2. Janine:
    Buen viaje!
  3. Sarah:
    11 februari 2019
    Geniet van jullie avonturen!
  4. Annemiek:
    12 februari 2019
    Goede reis!
  5. Esther:
    14 februari 2019
    Leuk Floor dat we je (jullie) kunnen volgen. Enorm benieuwd naar jullie avonturen. Geniet van alles! x
  6. Quirijn:
    15 februari 2019
    Ooww wij gaan jullie zeker volgen! Geniet van de rust, de prachtige plekken waar jullie gaan komen, het onbegrensde avontuur en natuurlijk van elkaar en alle mooie mensen die jullie zullen gaan ontmoeten.

Have a safe and pleasant journey! Ofwel:
    tener un viaje seguro y agradable
  7. Wil Bakker:
    15 februari 2019
    Heel veel plezier op jullie rondreis naar ergens heen. Vaya con Dios!
  8. Ineke Wiertz:
    Nick en Floor
    Ik wil jullie zeker gaan volgen.
    Geniet van de reis, de mensen, de landen, de mooie natuur en elkaar.
    Reis veilig, zorg goed voor elkaar en vooral heel veel reisplezier.
    😘😘😘
  9. Ingeborg:
    Nick en Floor,
    Ik ga jullie sporen in de wereld zeker volgen! Wat een avontuur, heel veel reisplezier. Let op jezelf én elkaar, maar bovenal: GENIET 🍀!!
  10. Coby:
    15 februari 2019
    Geniet van dit mooie avontuur. Leuk dat we op deze manier jullie kunnen volgen.😘
  11. Nico en Nicoline Matser:
    15 februari 2019
    We gaan jullie volgen! Geniet van de prachtige kans om jullie droom te realiseren! Het wordt vast een onvergetelijke ervaring. Have fun!😘
  12. Cindy:
    15 februari 2019
    Geniet van al het moois wat jullie tegenkomen en ik volg jullie graag
  13. Nathalie:
    16 februari 2019
    Ik ben zeer benieuwd welke avonturen jullie gaan meemaken. Heel veel plezier alvast!
  14. Jannie:
    16 februari 2019
    Spannend ben helemaal niet jaloers hoor geniet er van
  15. Corina:
    17 februari 2019
    mucha diversión!
    Carpe Diem😘!
    Één jaar lang zonder....Floor van kantoor😭
  16. Jacquelin:
    18 februari 2019
    Spannend! Goede reis en geniet met volle teugen.
  17. Hedwig:
    18 februari 2019
    Succes met alles afronden in Nederland en de verdere voorbereidingen! Ik ga jullie zeker volgen en wens jullie ontzettend veel plezier en een hele goede reis toe!
  18. Gerard Verkley:
    19 februari 2019
    goedemorgen wereld reizigers
    geniet van jullie mooie reis en neem een zak vol mooie onuitwisbare herinneringen mee
  19. Mip:
    25 februari 2019
    Het is jullie gegund! Pak alles wat je pakken kan and MAKE it EPIC!! X Love you dudes
  20. Ine:
    26 februari 2019
    Wat een geweldig avontuur wacht er op jullie! Dit neemt straks niemand jullie meer af! Go for it and enjoy! 😘❤️😘
  21. Annemieke van Wittmarschen:
    27 februari 2019
    Hey Floortje en Nick wat 'n mooi avontuur. Heel veel PLEZIER!!! 😘
  22. Jan en Alida de Jong:
    2 maart 2019
    Nick en Floor,
    Op de valreep willen wij jullie (kanjers)een geweldige reis toe wensen geniet van het onbekende en ontdek samen de verrassende uitdaging. Pak deze kans nu het kan. Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen
  23. Jan, Jen en de kids:
    3 maart 2019
    Lieverds, fijne reis en let goed op elkaar. We gaan jullie volgen 😘
  24. Hemmie & kim:
    3 maart 2019
    Leuk!! Wij gaan jullie volgen. Geniet van alles wat komen gaat en maak er iets geweldigs van!!
  25. Lia:
    4 maart 2019
    Nick en Floor geniet er van we volgen jullie