Ready, set, go!

4 maart 2019 - Barcelona, Spanje

Na een geweldige afscheidstournee is zojuist de daling naar Barcelona ingezet. Het startpunt van onze reis. En we zijn lekker tranquilo ;) (lees: kei moe)

We hebben ons de afgelopen weken super geliefd gevoeld door alle aandacht, cadeaus en natuurlijk ook de vuurwerkshow. Dat onze broeken bijna niet meer passen nemen we voor lief en lopen we er vast weer af met die zware backpacks.

Bedankt iedereen! ♡

1. Jip:
    4 maart 2019
    Heel veel plezier samen. Ik zal jullie reis blog aandachtig volgen. Gr
  2. Moeders:
    Top! 😘
  3. Marleen:
    4 maart 2019
    Gelukkig kon jullie vliegtuig de storm trotseren vanmorgen...have fun! O, jaaa over die vuurwerkshow nog even...ik ben er wakker van geworden (haha) geweldig!!!
  4. Sylvia:
    4 maart 2019
    Heerlijk!!! eindelijk onderweg, goede reis en geniet er maar lekker van!
  5. Johan van oord:
    4 maart 2019
    Een goede reis gewenst en geniet van al het moois. Heel veel plezier samen!!
  6. Marianne Monnoye -Termeer:
    5 maart 2019
    Wens jullie een onvergetelijke reis, met veel leuke ontmoetingen en ontdekkingen.
    Dikke zoen
  7. Jeanette Kramer-Patty:
    6 maart 2019
    Wat heerlijk... heel veel plezier samen, geniet van al het moois wat jullie tegenkomen, dat het een leerzame, inspirerende mooie reis mag zijn..!!
  8. Ine:
    6 maart 2019
    Ondertussen zijn jullie al 2 dagen onderweg en hebben jullie vast al het nodige beleefd. We kijken vol verwachting uit naar jullie volgende blog. Warme brasa! 😘
  9. Stephanie de Frankrijker:
    6 maart 2019
    Goed reis , en ik volg jullie !
  10. Michélle:
    6 maart 2019
    Neef en floor, Heel veel plezier en succes.. doe voorzichtig.. leuk dat jullie dit hebben.. ga jullie zeker volgen.. dikke kus en knuffel van ons